Najczęściej zadawane pytania
Zamówienia
Czy do złożenia zamówienia konieczna jest rejestracja?
Nie, rejestracja nie jest konieczna, użytkownik niezarejestrowany po prostu nie będzie w stanie zobaczyć swojej historii zakupów.
Czy dostanę paragon lub fakturę?
Tak, do każdego zamówienia dołączamy Fakturę w formie elektronicznej bądź papierowej.
Czy posiadamy sklepy stacjonarne?
Tak, posiadamy oddziały w Płocku, Kutnie oraz centralę w Gostyninie.
Lokacje naszych punktów oraz dane kontaktowe do nich są podane w zakładce "Miejsca odbioru" na naszej stronie.
Czy produkty widoczne na stronie są dostępne od ręki?
Większość towaru posiadamy na stanie magazynowym. Jednak z powodu dużej ilości asortymentu dostępnego na stronie część widocznego towaru wysyłamy bezpośrednio od producentów do naszych klientów lub sprowadzamy do nas i wtedy wysyłamy do klienta.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Na realizację zamówienia zwykle mamy 5 lub 16 dni roboczych. Jeżeli ten czas się wydłuży lub towar zamawiany jest nietypowy ( oczekujemy na wyprodukowanie ) klient otrzyma od nas stosowną informację przed upłynięciem tego okresu.
Wysyłka
Od czego zależy koszt wysyłki?
Koszt wysyłki zależy od wybranej formy płatności oraz rozmiaru i wagi przesyłki.
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia?
Oczywiście, w jednym z trzech naszych oddziałów (zakładka "Miejsca odbioru" na stronie głównej)
Czy wysyłacie towar za granicę Polski?
Tak, z tym, że wysyłka za granicę kraju łączy się z wyższymi kosztami (Ustalane indywidualnie, najlepiej telefonicznie przed złożeniem zamówienia).
Płatność
Jakie są dostępne formy płatności?
W naszym sklepie można zapłacić za zamówienie w formie przelewu przedpłaty, za pobraniem oraz przez serwis Przelewy24. W przypadku odbioru osobistego również gotówką i kartą płatniczą.
Czy cena widoczna na stronie zawiera koszty wysyłki?
Nie, koszty transportu są obliczane na podstawie wagi i wymiaru całego zamówienia. Pierwsza wycena kosztów jest widoczna po przejściu do koszyka.
Jakie są dane do przelewu?
Dane do przelewu otrzymują Państwo w e-mailu zwrotnym po złożeniu zamówienia.
Jeżeli tak by się nie stało, dane są dostępne w zakładce „O Nas” na stronie głównej sklepu.
Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
TAK. W momencie zakładania konta, składania zamówienia, czy płatności kartą przechodzi się na strony szyfrowane protokołem https:// z certyfikatem bezpieczeństwa.
Przypominamy aby nie udostępniać swojego hasła i loginu osobom trzecim.
Zwroty Reklamacje
Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Oczywiście, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym.
Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia lub otrzymania towaru bez podania przyczyny.
Jak postępować, jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie w uszkodzonej paczce?
Wszystkie paczki wysyłane kurierem są ubezpieczone. W przypadku gdy stan opakowania budzi wątpliwości proszę otworzyć paczkę i sprawdzić stan produktu przy kurierze. Przed otwarciem paczki należy ją odebrać podpisując się na urządzeniu skanującym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia kurier ma obowiązek spisać protokół szkody. Kopia Protokołu jak i paczka zostaje u Klienta bez względu na wynik oględzin.
Kto ponosi koszty wysyłki towaru reklamowanego?
Towar do reklamacji Klient wysyła do nas na nasz koszt, w tym celu prosimy mailowo podać adres, na jaki mamy podstawić kuriera, chyba że procedura reklamacyjna producenta przewiduje wysłanie swojej spedycji bezpośrednio do producenta.
Co zrobić, gdy zamówiony produkt ulegnie uszkodzeniu?
W przypadku uszkodzenia towaru w okresie jego gwarancji należy skontaktować się z nami na adres reklamacje@elektrononline.pl. W wiadomości musi znajdować się wypełniony protokół reklamacyjny dostępny na stronie.